2021.01.26.
Car Keys – Autókulcs helyett iPhone vagy Apple Watch
Mi is az a Car Keys? A Car Keys aplikáció segítségével fizikai kulcs nélkül nyithatod/zárhatod és elindíthatod a kompatibilis autódat. Sőt még különböző megkötésekkel el is küldheted ezt a virtuális kulcsot a telefonodról. Az Apple iPhone és Apple órái már egy ideje támogatják az NFC-t, és most ezek az NFC képességek felhasználhatók arra, hogy az Apple felhasználói fizikai kulcs helyett az iPhone, vagy az Apple Watch használatával lezárhassák, kinyithassák és elindíthassák a kompatibilis NFC-képes járműveket. A "Car Keys" egy olyan digitális protokoll, amely lehetővé teszi az NFC képességekkel rendelkező iPhone, vagy Apple Watch feloldását, zárolását, indítását és egyéb módon az [...]
2020.12.11.
Chrysler autókulcs másolás
Chrysler autókulcs másolás a kezdetektől napjainkig A Chrysler Corporation Company mily meglepő a tulajdonosról kapta nevét akit Walter P. Chrysler-nek hívtak. A Maxwell Motor tönk szélén lévő gyárát vette meg 1925 Június 6.-án, akkoriban adta ki első autóját amit 70 modellként ismert meg a világ. A megalkotója ezt az autót a New Yorki Commodore hotelben mutatta be, remek marketing húzás volt ez, mivel a szálloda híres volt arról hogy sok befektető megfordult errefelé. A stratégia bevált, mivel a Chase Securties egyik bankembere 5 millió dollárt fektetett be első körben a cégbe, és így már elindulhatott a sorozatgyártás. Gyorsan piacra dobták [...]
2020.11.07.
Skoda autókulcs másolás
A Skoda autókulcs másolás története Ezeknél az autóknál is úgy kezdődött minden, hogy a gyújtáskapcsolóhoz tartozó fémfejű fogazott kulcsot a “szakik” kézzel reszelték ki. Ez aztán szakma volt a javából… nem csak bedobjuk a másológépbe, áthúzzuk rajta a marótárcsát, és kész van a Skoda autókulcs másolás. Az elején tűreszelővel, és különféle kézi eszközökkel történt a kulcsok másolása. Amikor behozták a feladatot a másoló szakembernek, az esetleg napokig rajta ült a “dolgon”, mire kézzel kireszelgette a pontos méretet. Az első gyújtáskapcsolóhoz tartozó kulcsok is ilyenek voltak a Skodánál: A Skoda első műanyagfejű, de nem immobilizeres kulcsai Ezeket a Skoda gyár a [...]
2020.09.10.
BMW autókulcs másolás minden típushoz
A BMW autókulcs másolás, típusok szerint: A BMW autókulcs másolás rendkívül sok típust ölel át, az eligazodást megkönnyítendő, vegyük sorra a BMW autókulcs repertoárt. Fajták szerint megkülönböztetünk: fémszáras fémfejű kulcsok (60-as 70-es évek) fémszáras plastik fejű kulcsok (80-as 90-es évek) fémszáras műanyagfejű kulcsok chiptartóval. rombuszfejű 3 nyomógombos kulcsok nem “keyless-go” rendszerű kulcsok (amit be kell helyezni a tartó nyílásba és “start-stop” gombbal indul az autó) szabadkezes vagy “keyless-go rendszerű kulcsok (csak közelítünk a gépjárműhöz és már nyitja is az ajtókat beszállás után a zsebünkben tartott kulcsal indul az autó a “start-stop” gombra rábökve) Fémszáras fémfejű kulcsok Ez anno igazi szakma [...]
2020.08.27.
Renault kártya másolás – Másolás, vagy csere?
Az ügyfél megérkezik egy Renault kártyával, aminek a záró- és a nyitógombja is hibás, viszont indítja az autót. Ebben az esetben mérlegelnünk kell azt, hogy teljesen szét kell vágnunk a kártya házát ahhoz, hogy hozzáférjünk a belső zöld nyáklaphoz. Ez már új kártyaház igénybevételét teszi lehetővé, mely körülbelül 10-11 ezer forint. Ezen felül a két mikrokapcsoló cseréje 4500-5000 Ft. Így már 15-16 ezer forintnál járunk, és ha véletlenül más hibát is észlelünk a panelon, természetesen azt is megjavítjuk, hogy 2 hét múlva ne kelljen emiatt visszajönni. Mindent egybevéve itt már 20-22 ezer forintnál tarthatunk. Itt a profi autókulcs másoló szakember [...]
2020.07.09.
Renault autókulcs másolás
és Renault kártya feltanítás Egy kis történelem A Renault S. A a világ egyik legnagyobb autógyártója. Gyártósoraikról évente több millió autó gördül le. A céget 1898-ban alapították “Société Renault Fréres” néven, akkor a három fivér még nem tudta, hogy bekerül az autógyártás történelmébe. 1906-ban az AK90 CV már megnyeri az első jubileumi Grand Prix versenyt mely ebben az időben a legrangosabbnak számított egész európában. A második világháborúig leginkább ipari és mezőgazdasági gépeket gyártottak, csak ezután álltak át a tömeges autógyártásra. A konzorcium az 1970-es években kezdett el terjeszkedni amikor is megalapították romániában a Dacia nevű céget, amelyet a mai napig [...]