A Skoda autókulcs másolás története

Ezeknél az autóknál is úgy kezdődött minden, hogy a gyújtáskapcsolóhoz tartozó fémfejű fogazott kulcsot a “szakik” kézzel reszelték ki.
Ez aztán szakma volt a javából… nem csak bedobjuk a másológépbe, áthúzzuk rajta a marótárcsát, és kész van a Skoda autókulcs másolás.
Az elején tűreszelővel, és különféle kézi eszközökkel történt a kulcsok másolása. Amikor behozták a feladatot a másoló szakembernek, az esetleg napokig rajta ült a “dolgon”, mire kézzel kireszelgette a pontos méretet.

Az első gyújtáskapcsolóhoz tartozó kulcsok is ilyenek voltak a Skodánál:
skoda autókulcs másolás fémkulcs

A Skoda első műanyagfejű, de nem immobilizeres kulcsai

Ezeket a Skoda gyár a 80-as években vezette be, és egészen a 90-es évek közepéig használta különféle célokból.
Itt azt értem, hogy külön kulcsa volt a gyújtáskapcsolónak, és külön kulcs működtette a tanksapkát.
A különböző zárakat a gyár egy idő után egyforma zárlatúvá alakította át. (Gondolom megunták hogy egy autóhoz akár három kulcs is tartozott)
Így már nem kellett akkora kulcscsomó a gépjármű beindításához, illetve hogy tankoljuk, és hogy bejussunk a beltérbe.
Skoda műanyagfejű kulcs

A Skoda autókulcs másolás, immobilizeres chiptartós kulcsok

A nagy múltú gyár ezt az időszakot már a Volkswagen csoport tagjaként élhette meg, mivel 1995-öt írunk, amikor ez bevezetésre került.
A biztosítótársaságok nyomására ugyanis a Skoda is bevezette az immobiliser rendszert az autóiban.

Ezzel megkezdődött egy időszak melyet úgy hívnak hogy: immobilizeres autókulcs másolás.

Különféle chiptartós kulcsot különböztet meg a szakma ebből a kategóriából:

  • fogazott chip-helyes kulcsok
  • belsőpályás, kígyómintás chip-helyes kulcsok.

A fogazott kategória kizárólag 1995 és 1997 között fordul elő, és a nagy FAB kulcs és zár manufaktúra terméke.
Skoda FAB autókulcs másolás1998-ban került bevezetésre a HU66 szárral rendelkező chip-tartós változat, mely a HUF gyártásában vált ismertté.
Skoda chiptartós HUF autókulcs

A Skoda bicskakulcsok sajátosságai

A gyár 1999-ben rukkolt elő sajátos bicskakulcsával, mely az Audiról lett “koppintva”.
Ez kocka alakú egyszerű, letisztult formatervezésről árulkodik, és a kor egyik legmegbízhatóbb típusa volt.
Skoda autókulcs másolás Audi

Sokáig használta ezt a típusú bicskakulcsot az autógyár, és csak 2008-ban változtatott rajta.
A design ugyanolyan maradt, viszont a kulcs már nem volt kettécsúsztatható, így a javítás is nehezebb feladat lett.
Skoda autókulcs javítás 6

A bicska rész oldalán egy kis stiftet helyeztek el amit ha beütsz a belső térbe csak akkor tudod szétszedni a kis szerkezetet.
Viszont ha ezt “bekalapálod” akkor kinyírod a kulcs immo-egységét, így az autód többé nem indul.
Oldd meg…
Természetesen megvan a megoldás erre a problémára is :)

Visszatérve a bicskakulcs fajtákra 2012-2013 körül a Skoda is beújított az MQB különféle szerkezeteivel, mely a Volkswagennél volt eddig megfigyelhető.
Ez a típus egészen 2019-2020-ig megfigyelhető minden formában.
Van belőle sima fekete, és króm szélű változat is.
Új Skoda autókulcs másolásMindkettő előfordul Keyless Go és sima elfordítós fajtában is.
Egyetlenegy dolog különbözteti meg a VW kulcsaitól, az pedig a Skoda embléma.
Mindenesetre ha csak egy példányod van belőle, mi szívesen segítünk neked a másolásban.

Nekünk elhivatottság és egyben hobby az autókulcs másolás.

Egy kis történelem a nagy múltú cseh cégről

A Skoda autó csehország egyik legnagyobb ipari vállalata amely 1859-ben alakult. A céget Ernst Graf von Waldstein-Wartenberg alapította. Nála kezdett el dolgozni 1866-ban Emil Skoda aki három évre rá 1869-ben megvásárolta a céget. 1920-ra a cég a csehek legnagyobb ipari vállalkozása lett.

Gyártottak itt személy- és tehergépkocsit, traktort, hidat, tömegközlekedési járműveket, mozdonyt de még fegyvereket is.
1911-ben egybeolvadtak a Václav Klement és Václav Laurin által alapított Laurin & Klement-tel.

Innentől kezdve beszélünk Skoda gépjárművekről.

Az első világháborúban főként fegyvereket gyártottak az osztrák-magyar monarchiának, melyek kiváló minőségűek voltak. Érdekesség hogy a két világháború között egy bizonyos SuperB akkoriban luxusautónak számító gépkocsit is gyártottak, mely típus a ma is megtalálható a gyár palettáján.
A második nagy világégés után a Skoda olyan klasszikus modellekkel rukkolt elő, mint például az 1000 MB, a Felicia és a Fabia.

Skoda 1000 MB
Az 1990-es évektől a Volkswagen csoport tagjaként sikert sikerre halmoz megbízható és nagy teherbírású gépjárműveivel.
A nagy múltú gyár futó szalagjairól azóta is jobbnál jobb autók gördülnek le.

Keressen bennünket Skoda autókulcs másolás ügyben elérhetőségeinken!