Honda logo

A Honda autókulcs jellegzetességei a kezdetektől

Honda autókulcs kezdetben fém vagy öntvényfejű- és szárú volt. Egy ilyen Honda autókulcs könnyen tört, viszont könnyen meg is lehetett munkálni.

régi Honda kulcs

Aztán jöttek a 70-es évek, amikor Ázsiában is kezdtek elterjedni a bár még fémfejű, de már kétirányú mart Honda autókulcsk.
Ezeket már kezdetleges másoló gépekkel duplikálták, így aztán végeszakadt annak a korszaknak amit úgy hívtak hogy “tűreszelős autókulcs másolás”.
mart kulcs

kerek fejű mart kulcs

Honda autókulcs a 80-as években

a 70-es évek Honda autókulcsai műanyagfejet kaptak. A különbség, hogy más profilú és különböző hornyúak lettek ezek a Honda kulcsok.
Ezekre az időkre különösen igaz, hogy már voltak ipari kulcsmásoló gépek, szemben az 1980. előtti időkben kifejlesztett barkács gépekkel.
autókulcs műanyag fejjel 1

Honda kulcs műanyag fejjel 2

1996. amikor a Honda autókulcs immobilisert kapott

Így a műanyagfejű kulcsok kis piros vagy kék chiptartót kaptak.

immobiliseres autókulcs másolás

2001-2002-től a Honda autókulcs másolás is megváltozik

…hiszen az öntött műanyag fejek nyomógombokat kapnak.

Ez már forradalmi áttörésnek számít, mert nem elég az “immochip” klónozás, hanem a záró-nyitó elektronikát is fel kell tanítani az autóhoz. Ez a fix kulcsos de már nyomógombos korszak egészen elhúzódik 2011-2012-ig. Ekkor a Honda is bemutatja első bicskakulcsait, amik elérhetőek kettő és három nyomógombos változatban is.
A kipattintható szárú változatoknak az a jellegzetessége, hogy laponmart kulcsait megmunkálni a mai speciális autókulcs másoló gépekkel szinte gyerekjáték.
bicskakulcs másolásbicskakulcs

A Honda szabadkezes kulcsok 2016-2017 ben kerülnek piacra, de nem annyira elterjedtek, mint más nagy márkák “keyless go” autókulcsai.

A Honda mint autógyártó óriás az ötödik legnagyobb gépjárműgyártó vállalat a világon. Minden 9. autón a Honda emblémája csillog.

Honda történelem

A nagy múltú cég gyökereit még az 1930-as években Honda Szóicsiró japán mérnök alapozta meg. A nehézipari vállalat kezdetben még csak fröccsöntött dugattyúgyűrűk gyártásával foglalkozott.
A világháborút megszenvedő Japán egyik húzóágazata a motor- és autógyártás.

Először csak Honda segédmotorok gyártásával foglalkoztak, majd hamarosan belevetették magukat az autógyártás mélyvízébe is. A Honda már 15 éve működött, amikor elhatározták hogy gépkocsikat fognak gyártani.

Honda emlékbélyeg

Újabb 10 évbe telt, mire a nemzetközi autóipar egyik legfontosabb szereplője lett. A gyár sorozatban elkészített első modellje az S500 volt melyet a vállalat első embere, az alapító tervezett.

Honda S500
1971-ben kezdtek el dolgozni a bizonyos CVCC motor kifejlesztésén, mellyel forradalmi áttörést értek el. Ezzel a motorral szerelt Civic modellekkel hódították meg későbbi legnagyobb piacukat, az Amerikai Egyesült Államokat.

1973-ban a Honda már több mint hárommillió autó eladásával büszkélkedhetett.
A mai napig eladott több 10 millió autóval a Honda a világ autógyártó iparának egyik meghatározó szereplője.

Honda autókulcs másolás? Megoldjuk.
Keress elérhetőségeinken!