Egy kis történelem:
Ebben a Citroen autókulcs másolás című írásban végigvesszük a citroen kulcsok történeti idővonalát.
A céget fogaskerekek gyártására alapította André Citroen 1908-ban. A fordított kettős “V” alak ma is látható a cég emblémájában. Ez az alapító nyílfogazású fogaskerék szabadalomra utal. Az első autójuk 1919-ben gördült le a gyártósorról és a Type A jelzést viselte. Ez a gépkocsi már sorozatban készült és az alapmodellje is fel volt szerelve elektromos fényszóróval és pótkerékkel.
A Traction Avant nevű 1933-ban bemutatott modeljük nagy sikert aratott 130 km/h végsebességével.
Egyik legsikeresebb autó ami legördült a gyártósorról az a 2CV kacsa melyet 1948-1990 ig gyártottak.
Még 1930-ban született az alapötlet de a második világháború miatt csak 1948-ban tudták elkezdeni a gyártást. Ez a típus 100 km-en nem fogyasztott 3 liternél több benzint. Ezzel kiemelkedő volt a maga korában! Több mint hatmillió model készült 1990-ig belőle így mondhatjuk hogy a világ egyik kedvenc kisautója volt.
Szinkronban a kacsával kezdték gyártani 1955-ben a DS modellt mely több filmben is megjelenik. Többek között a Piedone a zsaru vagy a Fantomas sorozatokban.
A Citroen 1974-ben társult a Peugeot-val és létrejött a PSA csoport.
A párizsi autószalonban 1982-ben mutatták be BX modellt, mely nagy sikereket ért el.
A közkedvelt Xantia 1993-ban került bevezetésre ez váltotta a BX gépjárművet.
A 2000-es években rengeteg új autót mutatott be anagy múltú vállalat, amihez a mai napig másolunk immobiliseres kulcsokat.
Citroen autókulcs másolás a kezdetektől.
Az első időkben a kulcsos szakik még nem rendelkeztek bonyolult másoló gépekkel ezért kénytelenek voltak kézzel kireszelgetni a megfelelő nyerskulcsokat. Ezen alapanyagok még nem rendelkeztek műanyag fejjel. Kizárólag fémfejű, fémszáras kulcsokat használtak. A megmunkálás idejét tekintve is jelentősen elhúzódó volt. Volt hogy napokat is igénybe vett egy-egy szolgáltatás.
A fémszárakat ugyanis tizedmilliméter pontossággal kellett kézzel megreszelni.
Aztán jöttek a 80-as évek.
1982-83-tól megfigyelhető változás hogy a fémszár ugyan megmaradt de a műanyag fej megjelent a nyerskulcson.
Ebben az időszakban már voltak kezdetleges kulcsmásoló gépek, így a jól ismert tűreszelőt hamarosan “nyugdíjazni” lehetett.
Érdekessége ennek a korszaknak hogy 1993 körül már nem csak fogazott hanem belsőpályás kulcsok is szerepeltek a repertoárban.
Nagy újítása Citroen-nek a tűkulcsos plasztik fejű verzió.
Ez a négyoldalú szár abban különbözött elődeitől hogy mind a négy oldalt le kellett marni a korábbi két oldallal ellentétben.
A plasztik fejű kulcsok korszaka 1995-96 ig tartott.
Eljött 1995, mérföldkő a Citroen autókulcs másolás történelmében
Ebben az évben a biztosítótársaságok az autó gyártókkal karöltve kifejlesztettek egy bizonyos immobiliser rendszert. Ennek az volt a lényege hogy amennyiben a motorvezérlő nem kap egy bizonyos jelet egy RFID chipről beindításkor akkor az autó nem indítható el.
A plasztik fejű kulcsok ebben az időszakban már chip tartóval rendelkeztek mert különben nem lehetett volna elhelyezni bennük ezt a kis chippecskét.
Észrevehető ebben az időszakban hogy mind a fogazott mind pedig a belsőpályás kulcsok megmaradnak a repertoárban.
2001-2002-ben megjelennek az első nyomógombos kulcsok!
Nagy áttörést jelentett hogy már nem csak immobiliserrel hanem nyomógombbal ellátott kulcsok is megjelentek ezen nagy múltú cég palettáján. Az első nyomógombos kulcsok sima fix szárral rendelkeztek.
Citroen autókulcs másolás – bicskakulcsok
Ezeknek az autókulcsoknak az a különlegessége hogy egy gombnyomásra kipattan a kulcsházból a kulcsszár, így nem szúrja az ember combját ahogy a zsebében tartja. A nyomógombos bicskakulcsokat a Citroen 2005-2006 tájékán vezette be és egyébként a mai napig sikeresen használja.
Autókulcs másolás szempontjából összességében elmondható hogy mind a gyár immobiliseres, mind pedig bicskakulcsai általában nagy bizonyossággal másolhatóak.
Keressenek bátran, eddig még egy Citroen autókulcs másolás sem fogott ki rajtunk!